Birşey çıkmaz bundan. Ayrıca savaş ilan etmedi. Savaş şart ve koşullarına göre Güney Kore ile muhattap olacaklarını belirttiler. Tüm anlaşmalar ve diyaloglar savaş halindelermiş gibi yürütülecek. Kesinlikle ve kesinlikle böyle bir savaşın olacağına ihtimal vermiyorum. Bu denli anlamsız bir savaş kimseye yarar sağlamaz, daha kötüsü Kuzey Kore bundan çok zararlı çıkar. Tek amaçları tatik ve stratejileri çevçevesinde bir takım ülkelere gözdağı vererek durumu lehine çevirmek. Kısacası dikkat çekmeye çalışıyor diyebiliriz. Yoksa nükleer bir tehdite karşılık müttefikleri bile Kuzey Kore'nin yanında olmayacak. Nükleer'in şakası olmaz. Vakti zamanında herkes nükleer'den bir haberken Amerika öyle bir hata yaptı, tekrarı olmayacaktır. Olursada tüm dünyada ipler kopar ve içinden çıkılmaz bir savaş başlar. Tüm bu yaşananlar taviz alma çabasıdır.