hacklink ne kadar kötü bir işse, bot yazmak ve yazdırmakta o kadar kötü bir iştir. her ikisindede karşıdaki kişinin izni ve haberi olmadan emek çalınıyor. haksız rekabet yapılıyor. ama hacklink yasak, bot yazdırmak serbest. herkes kendi çıkarına menfaatine göre hüküm sürüyor. her ikiside emek hırsızlığı, her ikiside haksız rekabete yol açıyor kimlerin çıkarı varda bangır bangır bağırıyor. düşünülmesi gerekir.
belki sen de crack program kullanıyorsundur, belki de sadece lisanslı veya bedava servisleri kullanıyorsundur (ki eğer öyleysen şapkamı koyarım) kim bilir