Arkadaşa teşekkürler yaptığı çok güzel birşey gerçekten. Ama merak ettiğim birşey var. 4 senedir üyeyim ve 1 dakika bile ban yemedim. Ard arda yazdığı için mi, ters konuştuğu için mi ne için banlanmış bu kadar arkadaş

Hep birkaç günlük banlar. Prosedürü bilmediğim için soruyorum bizde yapmayalım bir hata