Çalışma alanlarını da gördüm ben Bundan 8 ay kadar önce yaşadığım hukuki bir sorun ile ilgili ziyaret etmiştim ofislerini. Çok kibar ve güzel karşılıyorlar insanı, ilgileri memnun edici. Bir teşekkür de benden