DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal üyelik bölümü var mı iletişim bilgilerinizi pm atarmısınız detaylı inceleyip alabilirim.

Üye girişi yapınca çıkış butonu yok.
Üye Ol ve Üye Girişi bölümü hala aktif kalıyor.

Profilimi düzenle bölümü yok.

- Sef Url var demişsin.

Şikayet başlığına tıklıyorum.

http://www.tanilergun.com/demo/sikay...4#.UVVYWhwqwwA
"Deneme Başlık" şikayetin başlığı linkte öyle birşey yok.
Scripti detaylı inceleyememişsiniz sanırım öncelikle sef url var.

Demonun altında gerekli not bulunuyor.

(Not: Demonun yüklendiği host windows sistemli olduğu için sef url çalışmamaktadır, bu yüzden demoda sef url kaldırılmıştır.Linux sistemli hostlarda böyle bir durum söz konusu değildir.)

Üye girişi yapınca çıkış yapma butonuna gerek duymadığım için eklemedim.

Üye ol kısmına tıklarsanız sağ tarafta kurumsal üyelik seçeneğini göreceksiniz.

Ve üye girişi yapınca üye ol ve üye girişi kısımları aktif kalmıyor.Öyle bir durum söz konusu değildir.Şimdi kendim denedim.

Profili düzenle bölümüde mevcuttur.Üye girişi yaptığınızda ana sayfada şikayetlerin üst kısmında Profilinize yönlendirici bir link bulunuyor ona tıkladığınızda profil sayfanızdan profilinizi düzenleme imkanınız bulunuyor.

Son olarak gerekli p.m gönderildi.