Linux ise Samba server kurun, ayarlarını yapın, bilgisayarınıza da ağ sürücüsü olarak tanıttığınızda sunucunuzdaki HDD sanki donanımsal olarak bilgisayarınızda takılıymış gibi çalışır (hız aynı olmaz tabii)