Kurumsal üyelik bölümü var mı iletişim bilgilerinizi pm atarmısınız detaylı inceleyip alabilirim.

Üye girişi yapınca çıkış butonu yok.
Üye Ol ve Üye Girişi bölümü hala aktif kalıyor.

Profilimi düzenle bölümü yok.

- Sef Url var demişsin.

Şikayet başlığına tıklıyorum.

http://www.tanilergun.com/demo/sikay...4#.UVVYWhwqwwA
"Deneme Başlık" şikayetin başlığı linkte öyle birşey yok.