NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler bunların gizli kalması gerekiyor hocam.
arkadaşın söylemek istediği ne tarzda bir uslupla yorum yazdığını ve bunun karşılığında sizden şikayetçi oldukları yönündeydi. bir çok arkadaş sivri yorumlar yapabiliyor. bunu öğrenmek için sorduğunu tahmin ediyorum.

bu arada geçmiş olsun hocam. takipsizlik vs çıkar inş. insanların doğruları bile söylemesi yasaklanıyor.