isim ve banka vardı evet yeni açılan da isim banka ve telefon ayrı girdiğim pcden girmem bikaç kez girdim ama.

ilk kapanan hesabım 19unda kapandı birikmiş kazancımı alabilir miyim bilgisi olan var mı ?