Ben yaşamadım da konu dikkatimi çektiği için bir şey söylemek istiyorum.

Vestel markası artık dünya'da ünlü bir isim/marka olduğu için kullanılması konusun'da sizi zaten uyarmışlar tabi sizin'de art/kötü bir düşünceniz yok iken siteyi faal durumdayken kapatmışsınız.

Fakat yine'de ek bir tedbir amaçlı şikayetçi olarak hakkınız'da bir suç/unsuru olmayacağı ve olmadığı içinde sanıyorum ki kullanmamanızı istedikleri için böyle bir şey yapmışlar.

Her hangi bir şey çıkacağını / olacağını'da pek sanmıyorum bu yüzden gönlünüz ferah olsun.