merhaba arkadaşlar 19unda hesabımı kapattılar.Başka bir mailden yeni hesap açtım 5 gün oldu şimdide hesabınız kapatıldı diye mail geldi.Bunun çözümü yok mudur yeni bi hesap daha alıcam ama yine aynı şey olur mu