Konu
Alış
Ekran kartı
28-03-2013, 02:24:02
#2
vbx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Burda
1 ay civarı kullanılmış ekran kartımı satıyorum.
Eğer yükseltme değil de yerine kullanmak isterseniz size yeterli olur tahminim.