Konu
Şubat Ayı ödemesi işlemde
27-03-2013, 20:16:29
#1
ufukt51
Şubat ayının ödemesini işleme almış eft talimati verilmiş henüz işlemin detayı gözükmüyor. kuru kaçtan aldığı henüz belirli değil. herkese hayırlı olsun