after instalation gibi bir seçenek vardı oraya ekleyebiliyorsun bir de requipments diye bir seçenek olmalı. onlara bak hocam.. belki yapamayabilirisn biraz karışık ... setup bittikten sonra kod çalıştırabiliyorsun, kendi kodunu yazma olayları v.s. var.