7 den 70'e artık herkez youtube'a abanıyor, 1 sene sonra youtube'da spam olucak ve türkiye'ye engellenicek. Lanet olsunki biz TÜRK'ler bi işin b*kunu çıkarana kadar uğraşıyoruz.
hiç araştırmadığınız ne kadar belli.
biz bu işi yabancılardan öğrendik. Black hat yöntemi dedikleri o kadar çok yöntem var ki. Okuyup araştırana tabi bunlar.
Adamlar spamın, sahtekarlığın kralını yapıyorlar.
Sizin ne haddinize ki Türk'lere lanet okumak, aşağılamak.
Mesajınızı report ediyorum, lütfen okuyup, araştırıp, atıp tutmadan yorum yapın.