Konu
Proticaret tema düzenleme
26-03-2013, 21:00:37
#10
netster
Murat Bey ile çalışmak çok keyiflidir. İş açısından kimseyi mağdur etmez , sohbeti de güzeldir. Proticaret konusuna hakim arkadaşların kaçırmaması gereken bir müşteri ve dosttur diyebilirim.