7 den 70'e artık herkez youtube'a abanıyor, 1 sene sonra youtube'da spam olucak ve türkiye'ye engellenicek. Lanet olsunki biz TÜRK'ler bi işin b*kunu çıkarana kadar uğraşıyoruz.
Ben hiç birşeyin bokunu çıkardığımı zanletmiyorum. 200 300 tane kanalım yok kanalımda da 10binlerce videoda yok.