7 den 70'e artık herkez youtube'a abanıyor, 1 sene sonra youtube'da spam olucak ve türkiye'ye engellenicek. Lanet olsunki biz TÜRK'ler bi işin b*kunu çıkarana kadar uğraşıyoruz.