KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
index.php içerisine title koyduğumda ne yazık ki internet explorer da sitem kafayı yiyor hocam Ben site başından beri böyle kullnıyordum sorun olur mu acaba?
Üstad metalar sadece header.php dosyasında olur (Wordpress) hiç bir yere koymana gerek yok