wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görünürde 2. bir title, desc ve keyword yoksa sorun yoktur. Başarılar yolun açık olsun
index.php içerisine title koyduğumda ne yazık ki internet explorer da sitem kafayı yiyor hocam Ben site başından beri böyle kullnıyordum sorun olur mu acaba?