normal hesap dıyemı sattı sana kardes
maalesef barındırılan hesaplarda sıten ıcın 2 cı bır onay surecı olacak ınsallah onu olumlu atlatırsın
2.onaylı falan filan dedi
ben sadece listeye sitemin adını yazdım adsenseden cevap bekliyorum dostum
evet öyle sattı bana..
şikayet konusunuda açacağım bu akşam
not: yine kaldık adsensesiz