Konu
webnoz.com uçtu gitti
26-03-2013, 15:25:19
#11
salsa77
Ben firma olduğundan bile emin değilim. Zaten fatura da almadım.
HTC Sensation XE cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.