sağolun varolunda bir screenshot bir link verin e-ticaret kategorisne koymak sizce ne kadar doğru? biz burada ticaret yapmaya çalışıyoruz hocam..
anliyorum hocamda ben bu temalari referans olarak yayimliyorum simdilik zaten
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:48:05 -->-> Daha önceki mesaj 14:47:33 --
her tema konusu farklı kategorilerde
hocam cunki hepsi farkli kategoriler icin hazirlanmis