Merhaba arkadaşlar.
Forum siteme konu çektirmek için kullandığım botlar server değişikliğinden sonra hata vermeye başladı. Bottaki dosyalar ve aldığım hatalar aşağıda yazılmıştır. Bu konuda yardımcı OLabilecek arkadaşların buradan veya pm ile bana ulaşmalarını rica ediyorum.
BOTTAKİ DOSYALAR:
Ayarlar.php
Fonk.php
İndex.php
Konu.php
Konu_or.php
Simple_html_dom.php
JS dosyası içinde :
S.jscriptkomut dosyası
SJX.Jscriptkomut dosyası
--------------------
ALINAN HATALAR:
Botu ilk açtığımda
1- Çekilecek bölüm linki
2- Konu çekecek üye id si
3- Konu çekecek üye ismi
4- Konunun çekileceği bölüm linklerini yazabileceğim alanları dolduruyor ve " tamam " a tıklıyorum fakat şu an
Warning: file_get_contents(s) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xxxxx/domains/xxxxxx/public_html/bot/simple_html_dom.php on line 70
Fatal error: Call to a member function find() on a non-object in /home/xxxxx/domains/xxxxx/public_html/bot/index.php on line 28
Böyle bir hata alıyorum. Ve daha önceden de konuları yarım çektiği olabiliyordu.
Bilgili arkadaşlar ilgilenirse sevinirim.