Arkadaşlar ben ihs den 3 domain alacağımda. ödeme yaparken kod girilmesi gerekiyor. şimdi 3 domain içinde toplu ödeme yapsam 3 kodu da aynı açıklamaya girsem oluyor mu? ayrı ayrı yatırınca fazla para kesintisi oluyor da.