Sağ olun arkadaşlar, abartılacak bir şey yok yanlış anlaşılıp antipati topluyorum forumda sonra.

Zaten eskisi kadar konu vs. açmakla uğraşmıyorum çok önemli durumlar olmadığı sürece, oldukça yoğun olduğum için eskisi kadar R10'a da giremiyorum.
Şimdi kankamın vizeleri var fazla uğraşmıyor

Siz birde onu yazın görün günde 3 *********** götürüyor bazen daha fazla