halettik yarkadaşlar pm atmayın artık
Burada anlaşması yapılmış konuları kapatmak lazım

Pek çok yazar okumadan etmeden, ilk mesajı görüp mesaj atıyor çünkü

"Okumak" gerçekten de en büyük eksikliklerimizden

Konuyu report edin de yoruma kapasın moderatörler en azından. Yoksa daha çok mesaj alırsınız...