LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
halettik yarkadaşlar pm atmayın artık
Burada anlaşması yapılmış konuları kapatmak lazım Pek çok yazar okumadan etmeden, ilk mesajı görüp mesaj atıyor çünkü "Okumak" gerçekten de en büyük eksikliklerimizden Konuyu report edin de yoruma kapasın moderatörler en azından. Yoksa daha çok mesaj alırsınız...