Konu
R10 Social Network kısmı
25-03-2013, 12:42:36
#2
gerilim
ben bu kısmı düzenledim ama, facebook vb olarak. şimdi veritabanınada satırlar açtım oraya bilgi nasıl gidecek bunu çözemedim? profil düzenleyip kaydettiğinde bilgi gönderilmiyor boş oluyor tekrar