Google gerçekten artık baymaya başladı düşüş olduğu için değil paso güncelleme çıkarma peşindeler kullanıcı içinmi hiç zannetmiyorum hepsi koca bir yalan eskiden aradığımı daha iyi bulurken bir sitenin bir sürü sayfasını sayfalarca gösteren saçma sapan bir sonuç göstermekte bu kadar kaşıntı herkesi alerji etti madem güncelliyonuz duyurmayın herşey politika mazeret bulacaklar reklam alacaklar zurefasıda bitmez pandasıda ama inş bunlara güzel bir rakip çıkar artık pes.