Merhaba,

Arkadaşlar bende S3 var birde Note 2 vardı ve dedimki iPhone 5 'i çok övüyorlar note2'yi vereyim iphone 5 alayım. Gittim note'u verdim ve iphone5 aldım.

Şimdi elimde hem S3 hem i5 var bana hangisi daha iyi derseniz ben kesinlik ile iPhone 5 daha iyi derim.

Size en basit bir örnek vereyim, S3'te facebook uygulamasında en üstteyken ekranda tek hareketle hızlıca sayfada aşağıya inmek istediğimde ekran 2 yada 3 defa takılarak gidiyor. iphone 5'te böyle birşey ile daha hiç karşılaşmadım.

S4 ile i5 ne olur bilemem fakat iphone kullanıcıları kesinlik ile kolay kolay değiştirmeyeceklerdir. Android'te kasmalar oluyor htc one x'te kullandım onda da aynı problemler vardı, bununda asıl sebebi android kullanan teledonlar'ın içerisindeki yazılımlar'ın 1e1 android olmamasından kaynaklıdır. Yani direk olarak google'dan aldıkları android değil bunları kendilerine göre işlediklerinden dolayı bu tip kasmalar sistem durdurmalar vs. sıklık ile olabilir.

Ben daha bu tip durumların hiç birine ios'ta karşılaşmadım.

Saygılar.