En güzel vadesi gelene kadar bekle acil ihtiyacın yoksa.
19 yasinda biri olarak bu parann beni hayata hazirlayacagni duunuyorum

7. Ayin 30u beklemek cok zor
Sent from my MB860 using Tapatalk 2
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:39:23 -->-> Daha önceki mesaj 19:04:30 --
Diger tecrubeli arkadaslarin da tavsiyelerini bekliyorum.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2