Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En güzel vadesi gelene kadar bekle acil ihtiyacın yoksa.
19 yasinda biri olarak bu parann beni hayata hazirlayacagni duunuyorum 7. Ayin 30u beklemek cok zor

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:39:23 -->-> Daha önceki mesaj 19:04:30 --

Diger tecrubeli arkadaslarin da tavsiyelerini bekliyorum.

Sent from my MB860 using Tapatalk 2