Konunun iki yıllık oldugunu biliyorum zaten de mevcut bir konu göremediğim için bu konu içerisine yazmak durumunda kaldım.

Konu açılış tarihini gördüm fakat söylediğim gibi aktif başka bir konu olsa idi zaten gider oraya yazardım.