3. senesinde öldü

.Bazen reset atıp duruyor bazen ışıklar olabildiğince hızlı yanıp sönüyor bazen sadece power yanmıyor (şuanda öyle). Başka modemim var ama kablosuz değil. repeater olarak deniyeyim birde. (Ama modem paneline de giremiyorum

)
http://youtu.be/Nt4cbzpXVBM