tavsiye etmiyorum arkadaşlar. toplu alım yapıp 1 sene içinde elinizde çıkaracaksanız güzel. ama bu fiyata domain alıp domainleri taşımazsanız renew i kaldıramıyorsunuz. telefon etmeniz falan gerektiğini yazıyor. neyseki benim kartın süresi dolmuştu da parayı çekemediler

yenileme ücreti de 38$.

transfer kodu da 1 haftada falan geliyor. bunları bilin de.