Konu
Modem sorunu? (datron rta 1030 w)
23-03-2013, 00:21:01
#2
Dereck
Nedir bu modelden çektiğimiz anlamıyorum
Sorunu tam olarak anlayamadım ama bendekindede adsl kullanınca modem ısınma yapıp sürekli resetliyor kendini sadece repeater olarak kullanıyorum.