Hap kullananlara sorum var ; etkisini gördünüzmü ? benim kardesimde var doktor simdiye kadar 2 degisik hap yazdi faydasini görmedi.
hocam ben geçen yaz pskiyatrist in verdiği hapları kullandım.
ve yan etki yaptı 2 gün kullandım sadece. Kalbimde her hangi bir kucuk sorun bile olmus olsaydı, o nabız ve kalp atışımı anlatamam Allah kimseye yaşatmasın....
ilaç kişiden kişiye değişir bunu doktorunuza söyleyin bence
geçmiş olsun