Dün taşıttım hattımı ama hala mesaj gelmedi şu gün geçecek diye
Bir de avea'daki gibi devlete her ay 1,38 ödüyor muyuz?

Ödüyorsak 19 liralık paket yapsak bile 20 yükleyince yetmez. Extradan kontör yükletmemiz gerekecek...