Hatırlıyorum Servan seni, valla burda bu mesajlarım da art niyet arayan olabilir ama amacım kimseye zarar gelmeden herşeyi kuralına göre yapmasına katkıda bulunmak, yoksa burda kim ne yapıyor ne yapmıyor açıkcası umrumda değil. Şu an aktif 2 konum var ve sadece onlara bakıyorum, bazende başlarına yasal zarar gelebilecek arkadaşları dostça uyarıyorum ama yanlış anlaşılıyorum, neyse her koyun kendi bacağından asılır, herkese hayırlı cumalar...
Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.
Dediğim gibi bir iş yapıyorsak, bizde bunu usulüne göre yapacağız.
Saygılarımla,
Tamer ÇELENK