orkun abiyi bende eskiden tanırım o belki beni hatırlamaz ama neyse orkun abi iyiliğin için soylediğini dusunmekdeyim benimde başıma geldi yuklu bir ceza yedim para kazanıyorsan vergini odeyip beyanname vs. vereceksin bence sende dikkatli olman gerekir.
Hatırlıyorum Servan seni, valla burda bu mesajlarım da art niyet arayan olabilir ama amacım kimseye zarar gelmeden herşeyi kuralına göre yapmasına katkıda bulunmak, yoksa burda kim ne yapıyor ne yapmıyor açıkcası umrumda değil. Şu an aktif 2 konum var ve sadece onlara bakıyorum, bazende başlarına yasal zarar gelebilecek arkadaşları dostça uyarıyorum ama yanlış anlaşılıyorum, neyse her koyun kendi bacağından asılır, herkese hayırlı cumalar...