ebay'dan uygun fiyata alıp kendin uygulamasını yapabilirsin hocam. Zamanında 3GS'me çok ameliyat yapmıştım
Hocam ben biraz karim olsun diye yapiyorum o turlu kar marjim cok yukseliyor aslinda ama kendi isciligime guvenemiyorum...
Yoksa 3GS vardi bende onun ekranini 3-4 kere degistirdim basit geliyordu ama bu 4 karisik geldi bana