1 kartı hataya attıysa o kart loga işleniyor. Başka bir kart girmen gerekicek.
Bankandan yeni kart işte

başka çözüm göremıyorum
yani yeni kartın sorunu çözeceğini sanmıyorum. kart takılmasa bile yine sıkıntı çıkaracaktır. Benim merak ettiğim bu bilmeyenlere yönelik birşey mi? Bilenler bu işi nasıl yapıyor?