saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Graph meta etiketlerini bi' araştırın derim.
Herkes bunu öneriyor da nasıl yapacağımı hangi kodları nereye yerleştireceğimi sorduğumda kimse cevap vermiyor hocam ya.. seohcasinda felanda böyle yazıyordu da bi' xml demiş bi meta demiş xml e mi koyacağız metaya mı anlamadım inanın.