Monster Notebook'u yakın bir arkadaşım 3 bin lira civarına almıştı. Bol bol kullanma fırsatım oldu performans olarak gerçekten üst düzey bir makine. Ama monster notebookların dış tasarımlarını beğenmiyorum estetiklik ve incelikten yoksun.. Onun haricinde performans açısından sıkıntı yaşamazsınız..