2-3 sene önce olsa gözün kapalı al derdim ben 3.5 sene önce aldığım notebooku halen problemsiz şekilde kullanıyorum, donanım olarak 3.5 yıla rağmen halen beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. Ancak monster yanlış bir pazarlama stratejisi yürüttü, önceden yurtdışından stok çektikten sonra satış yaparlarken şimdi ortada olmayan üretim aşamasında olan bilgisayarlar için ön sipariş saçmalığını başlattılar, çalıştıkları üreticilerde işi ağırdan alınca verilen sözlerin tarihlerin hepsi alt üst oldu, donanımhaberde monster kategorisini incelerseniz söz verilen dağıtım tarihlerinden 4-5 ay sonra bilgisayarını alanların mesajlarıyla karşılaşabilirsiniz.

Evet monster'ın bilgisayarları gerçekten iyi, teknik servisleride çok ilgili aldığınız diğer ünlü markaların bilgisayarları arızalandığında 30 gün beklerken monster'da ücretsiz kargo ile gidip 7 gün içinde size geri dönüyor. Ancak bu ön sipariş olayları şu an çok büyük sıkıntı, hali hazırda stoklardan varsa seçim yapın, ön sipariş olayına hiç girmeyin.