Merhaba arkadaşlar. Monster 'ın çok güzel laptopları mevcut. Bu laptoplardan birini gözüme kestirdim ve almayı düşünüyorum. Son 1 yıl içinde bu markadan alan arkadaşlar varsa tecrübelerinizi paylaşırsa sevinirim. Laptopun 2 ay sonra teslim edildiğini biliyorum. Bu markayı kullanmış kişiler varsa (özellikle son 1 yıl içinde) tecrübelerini lütfen bana aktarsın. Monster laptop hiç kullanmadım ve arkadaşlarımda mevcut değildi. Nedir ne değildir öğrenmek istiyorum.