Bu konudan şu sonuca vardım: Kesinlikle kendiniz backlink almayın, forumlara dahi sitenizi girmeyin (profil alanına dahi). Yani kendimiz backlink adına hiçbirşey yapmayalım. Dışarıdan biri görsün de içeriğimizi beğensin de kendi sitesinde paylaşsın da sitenin linkini alıntı yaptığı içeriğe eklesin de...
Daha neler

Ben sizin bu yazdığınız yazıyı yaptığımız kaliteli backlink çalışmalarının yanında yapılması gerekenler olarak düşünüyorum, backlink çalışmaları yapılmasın demiyorum
Backlink çalışmalarını abartmak, otomatiğe bağlamak vs. bunlar zaten zararlı şeyler. Herşeyi azı ve çoğu zarar, ortası karardır