Yaklaşık iki gün kadar önce aldığım tablet bugün calışmadi. her yolu denedim, olmadı. Ama tablet ısınıyor yani calisiyor ama ekran gelmiyor sanki.

Ne yapmak lazim bir cozumu var mi? firmayi aradim servise getirin dediler, sikayetlere bakiyorum firmadan hep servisin kotu olmasi ile ilgili sikayet.