Bu işin sonu hiç de iyiye gitmiyor. Sanki SAMSUNG - APPLE arasında anlaşmış ve böylece kullanıcıları arasında ikiye bölmüş gibi. Bu durumdan en çok kazanan onlar oluyor. Bizler ise (ben hariç telefonum >>) sürekli onların yeniliklerini takip ederek, evimizden, çoluk çocuğumuzdan kısıyor yine de satın alıyor.