Selamlar,
Ben mi yanlış okuyorum, yoksa gerçekten plesk 8 kurulumu mu istediniz! ?

Eğer yanlış anlamadıysam sebebini merak ediyorum plesk 11 çıkmışken hatta plesk 10 'nun bile açıkları yavaş yavaş kapitalist sistem tarafından dağıtılmaya başlamışken neden Plesk 8 ?
iyi çalışmalar.