Nerde kendimizden fedakârlık olsun, kendimizden vakit vermek olsun kaçıyoruz. Bir sürü konu var off topic kategorisinde, bu konunun bu kadar az ilgi görmesi gerçekten üzücü...

Sizi tebrik ederim hocam, yaptığınız işlerde çok başarılısınız. Allah yolunuzu açık etsin.